13.02.2016

Marea deschidere Leroy - continuare

Șurubelniță cu acumulator Practyl

   Spuneam că ieri, la marea deschidere Leroy Merlin Constanța, am cumpărat o mașină de înșurubat cu acumulator, un flex (polizor unghiular) tot Practyl, o mobilă de bucătărie Kara (alb-cireș FERRARA) și alte câteva floricele. În total am plătit puțin, foarte puțin, în jur de 520 de lei.

   Aseară, ajuns acasă am pus acumulatorul la încărcat. Azi m-am apucat de treabă: am despachetat bucătăria și mi-am luat noua bormașină să demontez mobila veche. Am montat acumulatorul, am apăsat pe buton: merge. La a doua apăsare de buton am constatat că nu mai merge. Am sucit-o, am învârtit-o, nu mai merge.

   Spre (ne)norocul meu, nu am apucat să folosesc deloc mașina aia, nici măcar nu i-am pus bit sau burghiu. Așadar, având în vedere că cei de la Leroy sunt băieți buni, pot returna produsul în 90 de zile. La prima vizită în Constanța (stau la 50 de kilometri) o voi face.

   
   Contrinuarea aici.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu




loading...