Colega mea are un computer cu Windows 10, 64 bits și Office 2010. Din când în când blestematul de Excel nu vrea să tipărească. Cică nu se poate conecta la imprimantă - la nici o imprimantă din cele 9 instalate sau PDFCreator. Imprimanta este pe rețea. Orice alt program (inclusiv Word) tipărește fără probleme.
Microsoft Excel are o "calitate" nedocumentată: salvează direct în fișier anumite informații despre imprimantele instalate. Poate ai văzut acest comportament atunci când ai deschis un document, nu ai făcut nici o modificare și totuși, la inchidere, Excel vrea să salveze "modificările" făcute.
Rezolvare: salvează fișierul și mai încearcă odată să tipărești. Dacă merge, asta-i explicația.
O altă soluție ar fi salvarea documentului și deschiderea cu un Calc al LibreOffice sau OpenOffice...
Microsoft Excel are o "calitate" nedocumentată: salvează direct în fișier anumite informații despre imprimantele instalate. Poate ai văzut acest comportament atunci când ai deschis un document, nu ai făcut nici o modificare și totuși, la inchidere, Excel vrea să salveze "modificările" făcute.
Rezolvare: salvează fișierul și mai încearcă odată să tipărești. Dacă merge, asta-i explicația.
O altă soluție ar fi salvarea documentului și deschiderea cu un Calc al LibreOffice sau OpenOffice...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu