05.04.2018

Vodafone - hai să fraierim consumatorii

   O nouă găselniță a celor de la Vodafone. Primesc un mesaj cum că Vodafone mă face Ready Business umplându-mi angajații de net sub forma unui bonus.

   Deci noi, Vodafone, îți dăm un bonus cu forța pentru o lună, apoi, tot cu forța îți luăm niște bani. Că așa vrem noi! Dar tu devii ready business, nu?

   Ce să vezi? Țelul lor a fost aproape atins, am uitat cu desăvârșire să trimit SMS la nușce număr, am uitat cu desăvârșire de minunatul bonus. Noroc că am mai primit un SMS:

   Opaaa, mi-am adus aminte. Pun mâna pe telefon și sun. Ca să vorbești cu o ființă umană, îi spui coanei Andreea cuvântul magic „operator”. Ratez prima dată, mai sun odată, pricepe și Andreea care e treaba, mă transferă la un operator. Nici măcar nu pierd prea mult timp, doar vreo zece minute...

   Răspunde o doamnă care pare tare mirată, de ce mă deranjează așa tare, de ce zic că e înșelăciune? Căz doar ei îmi trimiseră SMS. Io tre' doar să trimit un SMS și nu se activează...

   Îi repet doamnei că ăsta e un soi de SPAM, nu e deloc în regulă ce fac ei: poate am căsuța de mesaje plină, poate nu citesc mesaje. Răspunde că nu e treaba ei, ei mi-au trimis SMS, dacă nu-l citesc este problema mea...

   ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu




loading...