15.03.2015

Telekom - nu găsesc idei mai bune?

Telekom - nu găsesc idei mai bune?

   Acum aproape 2 ani m-am abonat la Dolce. Asta petru că televiziunea locală prin cablu oferea servicii proaste. Atât de proaste că a fost cumpărată de AKTA, asta ca să strice și ce mai era bun. Dacă înainte mai sunai la ăia să reclami că nu se vede iar ei veneau în max. 2 zile, de când cu AKTA poți să stai făra TV și două săptămâni, conii ăia nu se sinchisesc. Probabil că unii din ei sunt plătiți de RCS, că prea lucrează pentru concurență...
   Bun, articolul este despre Telekom, să revenim la Telekom. Servicii digitale, ai avantajul că poți afla ce urmează (sau ce este) la tembelizor.
   Deci "nu există informații disponibile" este pe majoritatea posturilor. Desigur "rezumat indisponibil" rulează pe câteva canale. Azi-dimineață pe la 5, încercam să găsesc ceva pentru adormeală. Desigur la AXN-uri nu se potrivește ce rulează cu ce scrie în rezumat. Trebuia să fie "Conan barbarul" sau "cuceritorul", un excelent somnifer despre un individ plin de mușchi care tot vrea să omoare un vrăjitor incompetent. Vrăjitorul, deși dispune de puteri vrăjitorești (că d-aia e vrăjitor), în loc să facă o magie, ceva, o tornadă să-l ia pe războinicul nostru pe sus să dea cu el de pamânt, să se termine chinul tuturor (atât al personajelor, cât și al telespectatorilor), el cheltuie o grămadă de rubine ca să vorbească cu un schelet. Conan e dușmanul lui de moarte, dar parcâ are ceva mai bun de făcut în fiecare episod. La fel și eu, adorm imediat :)
   Ei bine, nu era Conan, așa zice Telekom că trebuia să fie, era un alt film, probabil pe terminate. Până la coadă am găsit un somnifer bun la un Discovery.
   Acum două zile plănuisem să mă culc devreme. Mă pun pe căutat un somnifer. Urma să înceapă la Paramount Channel un filme de-i zice "Noroc în dragoste". Rezumatul disponibil pe tasta info nu arată și ce soi de film este: de groază, comedie, în schimb îmi dă două rânduri de pe sursa port.ro. La fel ca în imagini:
   Foarte interesant. Câteva cuvinte pentru o oră de zgâială la teveu plus o altă oră de reclame și promo. Preferam să văd acolo tipul de film, eventual vreo 2-3 actori principali, eventual nota de pe IMDB și denumirea originală. Din rahatul ăla de rezumat, mi se părea că văzusem deja filmul. Drăguț, numai bun pentru consoartă. Întrucât nu eram sigur, am căutat la amicii de la google, iată ce am găsit:
   După alte câteva pagini am desoperit și titlul inițial, este vorba de "Serendipity (2011)". Îi zic consoartei despre ce e vorba, pare să-i placă. Iată cum arată și descrierea de la paramountchannel.ro:
   La fel de sugestivă ca cea de la Telekom, aka port.ro. Oare Paramount iși ia tot de acolo rezumatele? Pe de altă parte, Telekom are o grămadă de bani pe care îi dă pe prostii. Puteți găsi o mulțime de exemple căutând pe google.ro.
   Și, pentru că eu nu puteam să dorm bine din cauza siglei multicolor a lui Dolce, grupul german s-a gândit la mine și...
... a mai spart încă 15 milioane să-mi pună o siglă magenta. Or fi văzut și ei la ProTV "Tânăr și neliniștit", culoarea aia roșie de fundal era nemaipomenită ca somnifer. Asta în condițiile în care mulți, foarte mulți români nu puteau să șeruiască fericiți pentru că au cedat sârmele de pe vremea lui Pazvante Chioru'.
   Deci, probabil au tocat 70 milioane de euro să mai decimeze un pic personalul (aici mă refer la ăia care se cațără pe stâlpi) dar să o angajeze pe domnița prezentatoare:
   Am senzația că schema asta costă o grămadă de bani, pe lângă salariul dumneaei, mai sunt niște operatori, butonaci, mixatori, remixatori, gugăliști, regizori, șeful regizorului și directorul de mișcare. Nu era mai util să pună niște butonaci (a se citi aitiști) să țină legătura cu televiziunile, să caute filmele alea pe IMDB, să copy-paste acolo doua-trei cuvinte, tipul de film, anul apariției și niste actori? Apoi, dacă dânșii doresc așa mult să aibă canal propriu cu "info", n-au decât să copy-paste informațiile de mai devreme și pe postul ăla. Nu știu ce audiență o avea, dar la mine nu rulează chestia aia decât după ce pică curentul sau rebutează receiverul lor de o calitate superioară...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu




loading...