09.03.2015

Romtelecom again - 2013

Romtelecom again - 2013

   După aventura cu șeful neamț, am sunat și eu la persoana sus pusă să-i mulțumesc. Am asigurat-o că, dacă voi avea nevoie in viitor de servicii de voce și/sau internet, nu voi ocoli Romtelecom.
   Cum ziceam, am cumpărat o casă la țară. Când am venit la cele 2 vizualizări, vântul bătea din direcția potrivită așadar aveam semnal (slab, dar era) la mobil: roșu și verde. E drept, am verificat doar în fața casei, odată intrat în curte nu am mai căscat ochii la telefoane.
   După ce am semnat contractul la notar, stabilesc termenul de preluare a casei, mă prezint în ziua stabilită să iau casa în primire. Surpriză: vântul nu bate, canci semnal. La nici un molecular!!! Lumea pe aici e dependentă de fix. Bun! a doua zi mă duc frumos în Constanța și fac cererea de abonare. Telefon, internet, televiziune, ba chiar și o tabletă Samsung cu plata în rate...

Puterea șefilor, remember?

   Aștept vreo două săptămâni, sun la ei: ce se întâmplă? Se întâmplă că poa' să-mi dea televiziune dar cu telefonul mai am de așteptat, nu au "căsuțe" libere nu știu-pe-unde. Trimit un email la persoana din postul precedent: chiar așa? Nu au căsuțe? Persoana mă asigură că o să dea mai departe cererea mea...
   După două zile, oprește o mașină la poartă. A venit Romtelecom. Cu telefon și internet. L-au montat, i-au dat drumul. Semnez de primire. Mă sună un șef să-i confirm că totul este în regulă. Îi mulțumesc, totul e OK.
   Sun și eu persoana influentă, îi mulțumesc. După vreo 3 zile o sun iar: dar ce-i cu televiziunea? S-a ocupat și de asta. Au început să mă sune o cohortă de șefi și șefuleți, unii de la Comercial, alții de la firma parteneră care montează ligheanele, echipa e pe drum, să nu-mi fac probleme. Într-adevăr, în 30 minute erau la poartă. Montat, probat, plecat. SUPER!!!
   Sun persoana, îi mulțumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu




loading...